pasek pompy i alternatora
Tak przebiega pasek napędzający pompę wody, alternator, pompę wspomagania i pompę klimatyzacji w Zetec'u. Te dwie ostatnie nie sa potrzebna w Lotus'ie więc zostały zdemontowane.
Jednak ważny jest kierunek obrotu pompy wody - dlatego tez należało dołożyć jedno koło aby ten kierunek zachować :)
Zdjęcie obok przedstawia moje rozwiązanie - dołożyłem małe kółko 6P dorabiając mocowanie
oraz zmieniłem mocowanie alternatora aby silnik bez problemu mieścił się w ramie.
Zostało jeszcze dorobić napinacz alternatora :)
Jednak ważny jest kierunek obrotu pompy wody - dlatego tez należało dołożyć jedno koło aby ten kierunek zachować :)
Zdjęcie obok przedstawia moje rozwiązanie - dołożyłem małe kółko 6P dorabiając mocowanie
oraz zmieniłem mocowanie alternatora aby silnik bez problemu mieścił się w ramie.
Zostało jeszcze dorobić napinacz alternatora :)
Komentarze
Prześlij komentarz